خرید مستقیم ريل پرده اتوماتيك دستى


خرید مستقیم ريل پرده اتوماتيك دستى که در ایران بسیار شایع شده است در شرکت ما به صورت اینترنتی انجام می‌شود و این ریل پرده ها امروزه دارای طرفداران بسیاری میباشد که علاقه به استفاده از آن در نصب پرده های خود دارند و این به دلیل نصب اسان و همچنین استفاده راحت و آسان از این ریل پرده می باشد.

خرید مستقیم ريل پرده اتوماتيك دستى

خصوصیات مهم ريل پرده اتوماتيك کشویی

خصوصیات مهم ريل پرده اتوماتيك کشویی ريل پرده اتوماتيك کشویی که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است دارای طرحی ساده و نصبی راحت می باشد این ریل پرده به راحتی بر روی دیوار نصب شده و باعث جابجایی پرده به سادگی می شود.

البته باید بدانیم که ریل پرده اتوماتیک در سایزهای مختلف و برای پنجره های مختلف طراحی شده است و عزیزان می توانند با استفاده از اندازه پرده خود از ریل پرده مناسب با سایز پنجره استفاده نمایندو همچنین در طراحی این ریل پرده از یک طناب استفاده شده است که با کشیدن آن به راحتی و سادگی پرده جمع و مجددا باز می‌شود یعنی باز و بسته کردن پرده بسیار ساده و با استفاده از نیروی کم انجام می گیرد و به راحتی می‌توان از روشنایی خارج از خانه استفاده نمود.

البته نکته قابل توجه در این ریل پرده، چگونگی جمع نمودن این پرده می باشد زیرا می توان قرقره های موجود در ریل ها را به گونه ای قرار داد که پرده از دو طرف شده و در وسط قرار بگیرد و یا طوری این چرخها را قرار داد که پرده از یک سمت به سمت دیگر کشیده و در یک گوشه جمع گردد و این بسته به سلیقه مصرف کننده و پنجره‌ ای می باشد که پرده بر روی آن نصب می گردد.

اطلاعاتی درباره ريل پرده اتوماتيك فلزی

اطلاعاتی درباره ريل پرده اتوماتيك فلزی ريل پرده اتوماتيك فلزی دارای بدنه‌ای می باشد که از دو قسمت تشکیل شده است و می توان با استفاده از باز و بسته کردن این بدنه سایز ریل پرده را تغییر داد و از آن استفاده نمود.

این ریل پرده دارای قسمتی می باشد که پرده به آن وصل شده و به سادگی باز و بسته می‌شود جنس ریل پرده از مواد درجه یک می باشد که دارای مقاومت نسبتاً خوبی می‌باشد و وزن پرده‌های مختلف را می تواند تحمل کند.

ریل پرده در انواع متفاوت تولید شده که می‌توان به ریل پرده فلزی اشاره کرد البته هنوز هستند کسانی که از ریل های قدیمی استفاده می کنند که مزیت این ریل پرده ها را دارا نمی باشند باید بگویم که مرغوبیت این کالا بسیار بالا میباشد.

ریل پرده از جنس آلومینیوم تهیه و تولید شده است و در مقابل زنگ زدگی، خوردگی و حتی تاب بسیار ملایم از خود مقاومت نشان می‌دهد و دارای طول عمر به نسبت خوبی است.

حتی می‌توان گفت که نخ استفاده شده در ریل پرده اتوماتیک از جنس بسیار اعلا ای بوده و در حدود ۱۰ سال طول عمر دارد که بسیار حائز اهمیت می باشد و به این سادگی زدگی و یا پارگی برایش اتفاق نخواهد افتاد.

صادرات انواع ريل پرده اتوماتيك دستى

صادرات انواع ريل پرده اتوماتيك دستى امروزه انواع ریل پرده اتوماتیک دستی به کشورهای دیگر صادر شده و باعث ارزآوری برای کشور می‌شود و در این زمینه کشور ما جایگاه خاصی را برای خود دارا می باشد. این ریل پرده ها از جنس بسیار خوبی تهیه و تولید می‌شوند که خریداران و طرفداران خاصی را به خود جلب نموده که روزانه بر این مشتریان افزوده می گردد.

باید بدانیم که صادرات ريل پرده اتوماتيك به روش های مختلفی انجام می گیرد که یکی از این روش‌ها که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد فروش اینترنتی میباشد شایان ذکر است که بگوییم عرضه ی ریل پرده ی اتوماتیک دستی در شرکت ما در داخل کشور نیز هم به صورت مستقیم در فروشگاه های عرضه ی محصولات ما و هم به صورت اینترنتی انجام می شود و این برای سهولت در خرید مشتریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *