قیمت انواع ريل پرده خارجي گريبر


ریل پرده اتوماتیک ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس گریبر با استاندارد جهانی و کیفیت عالی است و نصب آسانی دارد و برای باز و بستن پرده و تنظیم نور اطاق از طریق نخ مقاومی که در ریل تعبیه شده صورت می گیرد. این ریل به صورت کشویی عمل کرده و طول آن از 96 تا 167 سانتی متر قابل تغییر است، قیمت انواع ريل پرده خارجي گريبر را در سایت فروش معتبر آن بررسی کنید.

قیمت انواع ريل پرده خارجي گريبر

آشنایی با ريل پرده اتوماتیک کشویی

آشنایی با ريل پرده اتوماتیک کشویی ریل اتوماتیک یعنی یک ریل متحرک که برای نصب نیاز به چند عدد لوازم جانبی و ضروری دارید و حتما لوازم مورد نیاز جهت اتومات کردن چوب پرده ساده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، برای حرکت راحت و روان بر روی ریل چوب پرده باید باکیفیت و از ورق های ضخیم باشد و بهتر است از گیره سوراخ دار و هوکس به صورت ترکیبی استفاده شود، چوب پرده اتوماتیک به گونه ای عمل میکند که با کشیدن نخی که در کنار آن طراحی شده بدون دخالت لمس پرده میتوان پرده را کشید و از نور پنجره استفاده و پرده را به حالت باز و بسته تغییر داد.

یکی دیگر از انواع این نوع، ريل پرده اتوماتیک کشویی است که می‌توانید آن را روی میله پرده ریلی معمولی نصب کنید، باید بدانید نحوه نصب ریل اتوماتیک به سبک و مدل پرده شما بستگی دارد و با اینکه نصب ساده و راحتی دارند این کار به دقت و محکم کاری دقیقی نیاز دارد و عدم رعایت روش ها در نصب ان موجب می شود تا با کوچک‌ترین کشش پرده‌ و میله از جا کنده شود.

معمولا این نوع چوب پرده ها برای کشیدن آستر پرده و استفاده از نور بیرون استفاده می شوند و دارای اندازه های متفاوتی هستند که باید با توجه به اندازه درگاه پنجره و مناسب با ابعاد پنجره باشد، این ریل ها دو خط و سه خط و از جنس پی وی سی هستند که با قابلیت اجرا و نگهداری دو یا سه ردیف پرده در کنار هم صورت می گیرد، این ریل پرده‌ها قابل شستشو و در حین حرکت پرده تولید صدا نمی‌کنند و قابل نصب بر روی ریل پرده‌ها و انواع بست‌‌‌ های قدیمی‌ اند که در مرحله اول باید پهنای پنجره، فاصله سقف تا بالای قاب پنجره و فاصله‌ی قاب پنجره تا کف را اندازه بگیرید.

نکات مهم در انتخاب ريل پرده ساده

نکات مهم در انتخاب ريل پرده ساده نصب ریل پرده یکی از مهم‌ترین مراحلی است که باید بعد از خرید پرده انجام دهیم، ریل پرده انواع متفاوتی دارد که نصب هر کدام نیازمند آشنایی با اصولی است.

برای نصب ريل پرده ساده و استاندارد که باید در دو طرف پنجره آویزان شود بهتر است یک محل بین بالاترین قسمت پنجره و سقف برای نصب آن انتخاب کنید و اگر دوست دارید که پرده‌ بلندتر باشد برای نصب ریل بهتر است که پرده را نزدیک به سقف نصب کنید و از میله پرده مخفی استفاده کنید و همه اینها باید در زمان نصب ریل تصمیم بگیرید که ارتفاع پرده‌ چقدر و چه مقدار از پنجره را پوشش دهد.

شایان ذکر است که باید بدانید هرچه عرض میله پرده عریض‌تر باشد پنجره‌ ها بعد از نصب پرده وسیع‌تر به نظر می‌رسند، به طور معمولاً فاصله استاندارد پرده تا انتهای میله پرده در هر سمت باید ۱۰ سانتی‌متر باشد، سبک و مدل پرده‌ روی نصب ریل پرده‌ مؤثر است مثلا نحوه نصب ریل اتومات با ریل ساده متفاوت است و این موضوع باید در ابتدای کار مشخص شود.

مراکز فروش ريل پرده خارجي گريبر

مراکز فروش ريل پرده خارجي گريبر برای نصب ریل پرده گریبر خارجی از هر طرف پنجره باید حدود 10 سانت ادامه داشته باشد تا وقتی پرده را جمع می کنید هیچ قسمتی از آن جلوی شیشه را نگیرد و مانع ورود نور طبیعی خورشید نشود و این کار باعث می‌شود که پنجره‌ از مقدار واقعی بزرگ‌تر دیده شود، مراکز فروش ريل پرده خارجی گریبر آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب و در بسته بندی استاندارد و باکیفیت به فروش می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *