پخش انواع ريل پرده اتوماتيك كشويى


یکی از مهمترین ملزومات جانبی نصب پرده، ریل است. ریل در واقع وظیفه نگهداری از پرده را به عهده دارد و امکان باز و بسته کردن پرده را فراهم می‌ آورد. ریل پرده در تنوع بالای طرح و اندازه تولید می‌ شود. یکی از بهترین انواع این محصول، ريل پرده اتوماتيك كشويى است. پخش انواع ریل پرده ساده و کشویی در بازار عرضه مستقیم ملزومات پرده، امکان خرید این محصول، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ایجاد کرده است.

پخش انواع ريل پرده اتوماتيك كشويى

آشنایی با ريل پرده اتوماتيك فلزی

آشنایی با ريل پرده اتوماتيك فلزی

ريل پرده اتوماتيك فلزی نوعی مدرن از ریل پرده‌ ای است که با استفاده از آلیاژهای باکیفیت و درجه یک مانند استیل و آلومینیم تولید و طراحی می‌شود. در طراحی این نوع از ریل، از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی خاصی استفاده می‌ شود و قسمت‌ های مختلف ریل، باکیفیت بالا طراحی می‌ شود.
ریل فلزی اتوماتیک دارای بخش‌های کوچک است و در طراحی و ساخت تمامی قسمت‌ های این محصول، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

کارکرد این نوع ریل بسیار آسان است و بدون نیاز به جابجایی پرده با دست، با حرکت دادن نخ‌هایی که به ریل متصل است می‌ توان پرده را به سمت دلخواه کشیده و نور مناسب اتاق و فضا را تنظیم کرد. استفاده از آلیاژهای ممتاز در طراحی ریل اتوماتیک موجب شده است تا این محصول در برابر مواردی مانند رنگ پریدگی به دلیل مجاورت با آفتاب و یا زنگ‌ زدگی، مقاومت بالایی داشته باشد.

انواع ریل پرده فلزی در تنوع بالای ابعاد تولید می‌ شوند. اگر پرده دارای ابعاد کوچکی باشد می‌ توان از یک یا دو ریل برای نصب آن استفاده کرد. اما در پرده‌هایی که دارای طول بیشتری هستند باید چندین ریل را در کنار هم نصب کرد تا پرده به شکل زیبا اجرا شود. استفاده از این نوع ریل مدرن، موجب افزایش طول عمر پرده‌های مختلف می‌ شود.

مشخصات مهم ريل پرده اتوماتيك دستی

مشخصات مهم ريل پرده اتوماتيك دستی

انواع مختلفی از ریل پرده در بازار وجود دارد. مدل‌های قدیمی ریل پرده با طراحی و ساخت انواع ریل اتوماتیک مدرن تقریبا در حال منسوخ شدن هستند. ريل پرده اتوماتيك دستی با داشتن مشخصات و مزایای ویژه، جای مدل‌های سنتی ریل پرده را گرفته است و نصب و استفاده از انواع پرده را آسان نموده است. در ادامه مهمترین مشخصات این نوع ریل را با هم بررسی می‌کنیم.

مشخصات مهم ريل پرده ممتاز اتوماتيك دستی:

  • این ریل پرده با استفاده از بهترین آلیاژها طراحی شده است و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر شکنندگی، رنگ پریدگی، زنگ زدن و آسیب دیدگی دارد. انواع ریل اتوماتیک می‌ توانند برای سال‌ ها کارایی و کیفیت خود را مانند روز اول حفظ کنند و نیاز به تعویض ریل را به حداقل می‌ رسانند.
  • این نوع ریل پرده‌ای، سبک وزن است و راه اندازی و استفاده از آن بسیار آسان است. فرآیند نصب ریل اتوماتیک یک فرآیند یک مرحله‌ ای است و زمان بسیار کمی لازم است تا ریل نصب شود.
  • ریل دستی اتوماتیک از سیستم‌ های باز کردن پرده به صورت یک طرفه یا دو طرفه پشتیبانی می‌ کند. این امر موجب می‌ شود تا کاربر بتواند با توجه به نیاز خود، نور اتاق را از سمت دلخواه تنظیم کند و حداکثر بهره‌وری از نور آفتاب را داشته باشد.

مراکز تولید انواع ريل پرده اتوماتيك كشويى

مراکز تولید انواع ريل پرده اتوماتيك كشويى

مراکز تولید ريل پرده اتوماتيك كشويى با استفاده از فناوری روز دنیا، انواع ریل پرده را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تولید و طراحی می‌ کنند. در طراحی ریل پرده درجه یک تلاش بر این است که تمامی استانداردهایی مانند ابعاد مناسب، استفاده از قطعات با کیفیت و توجه به مونتاژ اصولی رعایت شود تا محصول نهایی با حداکثر کیفیت و کارایی تولید گردد.

توجه به این فاکتورها موجب شده است که ریل کشویی با کیفیت ممتاز و کارایی بالا تولید و طراحی شود. انواع ریل کشویی تولید شده توسط واحدهای برتر تولید ملزومات پرده در کشور، دارای کیفیتی مشابه محصولات خارجی هستند و در عین حال قیمت بسیار ارزان‌ تری نسبت به محصولات وارداتی دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای خرید ریل پرده، محصولات ایرانی را انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *