قیمت عمده ريل پرده سوپر


ريل پرده سوپر یکی از پر کاربرد ترین ریل اای مخصوص پرده است که با استفاده از تجهیزات مختلف ساخته می شوند. این منصولات در کارگاه های تولیدی با بهترین کیفیت ساخته شده و سپس به صورت عمده و خرده به توزیع کنندگان فروخته می شوند. قیمت تعیین شده برای این محصولات با توجه به متریال به کار رفته شده و تمامی ارزش افزوده های اعمالی در خط تولید مشخص می شوند. هر چه که متریال بهتری استفاده شود، قیمت محثول بالاتر خواهد بود‌. قیمت فروش عمده ریل پرده ها نسبت به خرده فروشی بسیار کمتر است و این فروش شامل تخفیفات بسیاری خواهد شد.

قیمت عمده ريل پرده سوپر

مزیت‌ های خاص ريل پرده فلزی

مزیت‌ های خاص ريل پرده فلزی ریل پرده لوله های باریکی هستند که غالبا به شکل مکعب بوده و شیار بزرگی وسط آن قرار دارد. ابتدای ریل یک جک قرار داده شده و انتهای آن کاملا بسته است. درون شیار ریل گیره هایی وجود دارد که قلاب های پرده به آن وصل می شود. ریل ها در انواع جنس ها از جمله پلاستیکی و فلزی ساخته شده اند، که جنس فلزی با کیفیت تر و بهتر است.

  • ريل پرده فلزی از عمر و دوام بیشتری برخوردار است ، و در اثر تغییرات دمایی فرسوده نخواهد شد. پرده ها جلوی پنجره ها نصب شده که در معرض تابش نور مستقیم می باشد، ممکن است ریل پلاستیکی در بازه ی زمانی مشخصی فاسد شده و بشکند. اما در ریل های فلزی این اتفاق نمی افتد.
  • مقاومت ریل های فلزی بسیار زیاد بوده و می تواند تمام وزن پرده را تحمل کند. بعضی از پرده ها از پارچه های ضخیمی ساخته شده اند، که وزن آن ها بسیار زیاد می باشد.
  • هنگام نصب و اتصال ریل به دیوار، جنس فلزی به راحتی می تواند به دیوار متصل شود و با استفاده از تجهیزات مختلف آن را محکم کرد. اما جنس پلاستیکی ممکن است در اثر پیچ شدن و یا فشار اضافی به راحتی بشکند‌.

5 ویژگی مهم ريل پرده اتوماتیک کشویی

5 ویژگی مهم ريل پرده اتوماتیک کشویی

  1. این ریل ها همانطور که از نامشان پیداست، کاملا اتوماتیک می باشند. این نام گذاری به معنی عملکرد خودکار پرده بوده و برای فعالیت خود احتیاج به هیچ گونه نیروی خارجی ندارند.
  2. عبارت کشویی به این دلیل به عنوان پسوند استفاده شده است، که دارای اجزای مختلفی است و همگی درون ریل اصلی قفل شده و حرکت کشویی مانند را میسر می کنند. این ریل ها به راحتی عقب و جلو شده و کار با آن ها بسیار آسان می باشد.
  3. نصب پرده به این نوع ریل بهتر از سایر ریل ها می باشد، فشار پرده به صورت کامل یکسان بر روی ریل پخش شده و مانع از خمش و افتادگی قسمت های دیگر نخواهد شد.
  4. جنس این نوع ریل ها بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. چرا که به دلیل اجزای مختلفی که دارند از فلز های و ورقه های قطور تری برای تولید آن استفاده شده که مانع از خمیدگی و خرد شدن ریل خواهد شد.
  5. ريل پرده اتوماتیک کشویی عمر بیشتری داشته و به راحتی حرز و یا خراب نمی شود. قرقره های کوچک آن ها را خراب نکرده و سبب اصطکاک و زدگی در ریل نمی شود.

مراکز فروش ريل پرده سوپر

مراکز فروش ريل پرده سوپر فروش ريل پرده توسط فروشگاه های عرضه کننده ی وسایل مختلف نصب پرده انجام می شور. ریل ها در کارگاه های تولید کننده در انواع مدل ها و جنس ها ساخته شده و سپس راهی بازار فروش و یا مصرف می شوند. این ریل ها برای ورود به بازار پسیر های مختلفی را طی می کنند.

ممکن است خود تولیدی مستقیما محصولات خود را وارد بازار کند و از هیچ واسطه ای بهره نگیرد. هم چنین احتمال دارد، شرکت های بازرگانی ریل ها را از تولید کنندگان خریداری کنند و سپس به متقاضیان ارائه کرده و بفروشند. در روش دوم روند خرید و فروش با سرعت بیشتری محقق خوااد شد، چرا که واسطه ها به خوبی در بازار شناخته شده و مصرف کنندگان و سلیقه ایشان را به خوبی بررسی کرده و آن ها را به خوبی می شناسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *