میل پرده اتومات خارجی


هر گاه سخن از پرده می شود اغلب افراد به فکر خرید میل پرده اتومات می افتند .یکی از بهترین میل پرده اتومات خارجی به نام گریبر است که استفاده از آن باعث سهولت در جابه جایی برای استفاده حداکثری از نور و منظره است. ریل پرده گریبر  از جنس مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که در برابر حرارت ، تاب خوردگی  و زنگ زدگی مقاوم است.

یکی از مزیتهای ریل اتومات در کشویی بودن آن است که در ابعاد مختلف پنجره قابل تنظیم است و با نخ اتومات بدون لمس پرده به هر جهت جابه جا می شود.

موارد استفاده از میل پرده اتومات خارجی در منازل، ادارات، هتلها، بيمارستانها، سازمانها و برجها می باشد. خرید ریل پرده خوب و با کیفیت هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است. چون با انتخاب درست ریل پرده و خرید آن سالها می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. فقط باید در خرید آن دقت کنید و از شرکتها و مراکز معتبر خرید کنید تا محصول مشابه با کیفیت پایین تهیه نکنید .

مجموعه ی آرکا قصد دارد تا به شما در این امر کمک کرده و با تضمین  محصول  و خدمات ، با خاظری آسوده خرید فرمایید.

در اینجا لازم می دانم چند نکته از اصل بودن  میل پرده اتومات خارجی  خدمتتون عرض کنم. ریل پرده اتومات گریبر در پک گریبر شامل تمام لوازم نصب می باشد. برند گریبر در چند جا بر روی ریل حک شده است.

رنگ بدنه میل پرده اتومات خارجی ، نوع خاصی از بژ کمرنگ است. جنس ریل آلومینیوم و خاصیت فنری دارد.

کسانی که در امر تجهیز هتل، بیمارستان، ادارات ، سازمانها و دفاتر مهندسی ساختمان با خرید از مجموعه ی ما به صورت عمده می توانند از خدمات نصب ما نیز بهره مند می شوند. چون اغلب در خرید عمده، مشکل نصب و سایر خدمات پیش می اید. مجموعه ی آرکا شما را به خرید از این مجموعه دعوت می کند.

میل پرده اتومات خارجی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *