قیمت انواع ريل پرده سوپر


قیمت انواع ريل پرده سوپر با توجه به نوع و مدل آن که در برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود کاملا متفاوت است. همچنین علاوه بر این نیز درجه کیفیت این ریل ها و مواد اولیه بکار رفته برای تولید آن ها نیز تاثیر زیادی در قیمتشان دارند. متقاضیان می توانند خرید انواع ریل پرده سوپر را از مرکز فروش اصلی آن، که همین مرکز می باشد؛ انجام نمایند. توجه داشته باشید برای خرید ارزان و مقرون به صرفه می توانید این ریل ها را بصورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.

قیمت انواع ريل پرده سوپر

ناگفته‌ ها در مورد ريل پرده فلزی

ناگفته‌ ها در مورد ريل پرده فلزی ريل پرده فلزی، میله ی پهن یا باریکی است که در بالای درب و پنجره نصب می شود و پرده را روی آن آویز می کنند. معمولا میل پرده های لوکس از جنس چوب، فلزات آهن و برنج هستند. چوب‌ پرده‌ ها ممکن است به صورت معمولی و یا جک دار که قابلیت تنظیم عرض دارد باشند که در قیمت ریل و در کیفیت آنها تاثیر مهمی می گذارد.

ریل پرده ها یکی از اجزای اصلی پرده ها به شمار می روند و در زیبایی ظاهر آنها تا حدود زیادی تاثیر گذار هستند. منظور از ریل پرده همان میله ای است که پرده را در حالت ایستاده نگه می دارد و اجازه حرکت به چپ و راست را به پرده ها می دهد. تمامی پرده ها از ریل پرده در سیستم خود استفاده می کنند.

از انجایی که پرده یکی از اجزای اصلی و مهم دکوراسیون در هر خانه ای است، وجود چنین لوازمی نیز در پرده می تواند ظاهر دیوار و پنجره اتاق شما را خیلی بیشتر زیبا جلوه دهد. البته پرده ها را می شود بدون وجود ریل پرده هم نصب کرد اما نتیجه کار از لحاظ زیبایی بسیار نامناسب خواهد بود.

یکی از مسائل مهم در انتخاب مدل ریل پرده ی مناسب، توجه به جنس مواد سازنده آن است. ریل پرده های لوکس تر اکثرا از جنس پلاستیک، چوب، و یا فلزاتی مانند آهن و برنج ساخته می شوند. شکل و قیمت میل پرده ها هم مانند جنس مواد سازنده و همینطور رنگ آنها، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

باکیفیت‌ ترین انواع ريل پرده اتوماتیک کدامند؟

باکیفیت‌ ترین انواع ريل پرده اتوماتیک کدامند؟ ريل پرده اتوماتیک فلزی مدل های مختلفی دارد که با کیفیت ترین آن ها با استاندارد جهانی و کیفیت عالی و نصب آسان برای باز و بستن پرده و تنظیم نور اطاق بدون احتیاج به لمس پرده از طریق نخ مقاومی که به دلخواه در سمت راست یا چپ ریل تعبیه شده صورت می گیرد.

این ریل های باکیفیت به صورت کشویی عمل کرده و طول آن ها از 168 تا 305 سانتی متر قابل تغییر می باشد همچنین با قابلیت نصب روی دیوار و سقف همراه با پایه های مورد نیاز هستند. لازم به ذکر است بدانید با کیفیت ترین ان ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • مستحکم و عدم تاب خوردگی

تمام قسمت های این ریل های اتوماتیک فلزی بوده و نحوه عملکرد آن ها بسیار ساده و آسان می باشد بدین صورت که می توان به راحتی و با کشیدن تنها یک نخ، تمام حجم پرده را باز و بسته نمود. مواد استفاده شده در تولید این ریل ها به قدری باکیفیت هستند که حتی می توان پرده های پارچه ای دو لایه را هم توسط آن جابجا کرد.

عرضه بدون واسطه ريل پرده سوپر

عرضه بدون واسطه ريل پرده سوپر برای اینکه محصول نهایی برای شما به قیمت کمتر و مقرون به صرفه تری عرضه شود، بهترین راه پیش روی شما خرید مستقیم انواع ریل پرده سوپر درجه یک است. همانطور که در جریان هستید، عرضه ريل پرده سوپر بصورت مستقیم علاوه بر دارا بودن قیمت ارزان، از لحاظ کیفی نمره قابل قبولی را از مشتریان خود گرفته است. عرضه کنندگان انواع مختلف این محصول را در مدل های جدید و جذاب به بازار ارائه کرده که با استقبال خوب مردم روبرو بوده است.

همچنین فروشگاه های عرضه کننده با برند معتبر سال هاست که بهترین نوع این محصول را به مشتریان خویش به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند. این محصول در بازار مستقیما عرضه می شود تا خریداران بیشتری جذب خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات شوند. ریل پرده سوپر علاوه بر فروش در بازار ایران، بهترین گزینه برای صادرات به سایر کشورها می باشد. برای خرید مستقیم با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *