فروش بدون واسطه ریل اتومات پرده با ارزانترین قیمت


ریل پرده که نام دیگر آن میل پرده می باشد یکی از لوازم مهم و ضروری برای نصب پرده می باشد. همانطور که می‌دانید این روزها پرده جزء مهمترین لوازم خانگی به شمار می‌آید که در هر خانه ای به چشم می‌خورد. ریل پرده در طرح و رنگ های مختلف تولید شده و برای نصب پرده بر روی دیوار و یا سطوح دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. فروش ریل اتومات پرده در فروشگاههای معتبر با قیمت مناسب و انجام می گیرد. این محصول در دو جنس چوبی و فلزی تولید می شود.

فروش بدون واسطه ریل اتومات پرده با ارزانترین قیمت

مشخصات مهم ریل پرده صادراتی

مشخصات مهم ریل پرده صادراتی در این مقاله می خواهیم در مورد مشخصات مهم ریل پرده صحبت کنیم پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. ما به شما آموزش می دهیم تا با قیمتی مناسب بهترین ریل پرده را خریداری کنید. قبل از نصب میل پرده باید به جنس و مدل پرده دقت کنید و متناسب با آن ریل پرده مورد نظر را خریداری کنید.

اگر از ریل پرده تزیینی استفاده می کنید بهتر است که ابتدا و انتهای آن خارج از پنجره باشد تا نمای زیبایی به منزل شما بدهد. ریل پرده به دو صورت دستی و اتومات تولید شده و به بازار عرضه می شود. ریل پرده دستی همان چوب پرده می‌باشد که در زمان قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است این وسیله ایستایی خوبی به پرده شما می دهد.

در روش دستی به دلیل برخورد زیاد دست با پرده امکان پارگی و کثیفی پرده زیاد می‌باشد اما در حالت اتومات ریل پرده به وسیله دو طناب حرکت پرده را بر عهده می گیرد. ریل پرده باید روان باشد تا هنگام حرکت پرده به آن آسیب نزند. اگر مکان مورد نظر سقف کوتاهی دارد بهتر است ریل پرده را با فاصله زیاد از پنجره نصب کنید تا بتوانید پرده ای بلند آویزان کنید.

برای اطلاع از نحوه ی صادرات این محصول می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به این کار کنید.

پخش عمده ریل اتومات پرده در فروشگاه های معتبر کشور

پخش عمده ریل اتومات پرده در فروشگاه های معتبر کشور در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که مشغول به تولید انواع ریل پرده اتومات و دستی هستند. این کارخانه ها توسط دستگاه های امروزی و مدرن اقدام به تولید ریل پرده کرده و به بازار عرضه می کنند. قیمت این محصول بستگی به کیفیت و اتومات بودن و دستی بودن آن دارد. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان ریل اتومات پرده بوده و همه ساله مقدار زیادی از این محصول را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

ریل پرده اتوماتیک Graber یکی از پر فروش ترین نوع ابزار نصب پرده بوده که به کشورهای روسیه و ترکیه و آذربایجان و ارمنستان صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *