فروش بدون واسطه ريل پرده اتوماتیک خارجى با نازل ترین قیمت


پرده ها از اجزای اصلی ساختمان ها هستند که از ورود نور و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کنند، همچنین در ساختمان هایی که در مناطق شلوغ ساخته شده اند از دیده شدن داخل خانه از بیرون جلوگیری می کند، با پیشرفت علم پرده های اتوماتیک تولید شده اند که می تواند تنها با یک دکمه پرده را باز و بسته کرد، برای این کار شما نیاز به ريل پرده اتوماتیک خارجى یا داخلی دارید که می توانید از این سایت تهیه کنید.

فروش بدون واسطه ريل پرده اتوماتیک خارجى با نازل ترین قیمت

مزایای استفاده از ریل پرده

مزایای استفاده از ریل پرده ریل كشويى اتومات مزایای زیادی دارد و می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، برای مثال دیگر نیاز نیست بلند شوید و پرده را کنار بگذارید، برای این کار تنها کافی است تا یک دکمه را فشار دهید تا پرده به صورت اتوماتیک کنار برود و از نور خورشید لذت ببرید، ریل های کشویی دارای موتور کوچکی هستند که با برق کار می کند، اما در صورتی که برق قطع شد نگران نشوید ریل های اتومات این قابلیت را دارند که به صورت دستی نیز جابجا شوند و شما می توانید با دست پرده را کنار بزنید.

ریل های اتومات بسیار قدرتمند هستند می توانند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و اگر پرده شما سنگین بود جای نگرانی است، البته امکان ندارد پرده ای بالای 100 کیلوگرم وجود داشته باشد و شما می توانید انواع پرده را به ریل اتومات وصل کنید، همچنین ریل اتومات پرده ها را تا طول 12 متر پشتیبانی می کنند، تمام این طراحی ها به گونه ای انجام شده است تا این ریل بتواند از اکثر پرده ها پشتیبانی کند.

این ریل ها دارای سنسور حساس به نور هستند و در صورتی که نور آفتاب بر روی پرده بتابد بسته به برنامه ریزی خود باز و یا بسته می شود، همچنین این ریل ها دارای تایمر هستند و شما می توانید راس یک زمان خاص پرده را باز و یا بسته کنید.

این ریل ها هوشمند هستند و علاوه بر ریموت می توانند با بقیه وسایل هوشمند مانند تلفن همراه نیز کنترل شوند، همچنین دارای سنسور های لمسی هستند و شما می توانید با لمس کردن پرده آن را باز و بسته کنید.

شرکت پخش ريل پرده اتوماتیک خارجى با بهترین کیفیت

شرکت پخش ريل پرده اتوماتیک خارجى با بهترین کیفیت شما می توانید ریل كشويى اتومات ارزان را از همین سایت به صورت عمده خریداری کنید، لازم به ذکر است که تمامی خرید ها باید به صورت عمده باشد و شاید مناسب مصرف کنندگان عادی نباشد، مگر اینکه به تعداد بالایی از این ریل ها نیاز داشته باشید، محصولات ما دارای تنوع بسیار بالایی است و همچنین قیمت آن نیز کاملا ارزان و مقرون به صرفه است.

جهت همکاری بیشتر اطلاعات تماس در صفحه تماس با ما این سایت ثبت شده است و شما می توانید یکی از راه های ارتباطی را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *