عرضه مستقیم چوب پرده كشويى


چوب پرده كشويى ابزاری کاربردی است که برای حرکت دادن آسان تر پرده از آن استفاده می شود. استفاده از نوع کشویی برای همه راحت بوده و اغلب به شکل چوب پرده اتوماتیک در بازار عرضه می شود. عرضه مستقیم انواع چوب پرده کشویی از سوی مراکز اصلی تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی انجام می شود که در آن فروشندگان متعهد و با تجربه، کیفیت چوب پرده را تضمین کرده و با بهترین قیمت به کار فروش چوب پرده در مدل های مختلف مشغول هستند.

عرضه مستقیم چوب پرده كشويى

خصوصیات مهم چوب پرده ساده

خصوصیات مهم چوب پرده ساده یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه در دکوراسیون داخلی منزل، ادارات، هتل ها و … استفاده از پرده زیبا و مناسب است. نقش پرده فقط پوشاندن پنجره ها و ممانعت از دیده شدن داخل اتاق یا ایجاد مانعی برای تابش نور خورشید نیست، بلکه تاثیر بسیار چشمگیری بر زیبایی و سبک دکوراسیون داخلی ایفا می کند. پرده ها انواع مختلفی دارند و برای نصب در جای خود، نیازمند چوب پرده خواهند بود.

در حقیقت وظیفه چوب پرده، ‌نگه داشتن آن و ایجاد شرایطی آسان برای حرکت دادن پرده است. چوب پرده مدل های مختلفی دارد، اما معمولا نوع ساده آن هنوز هم در سطح گسترده ای میان مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد. یک چوب پرده ساده و کاربردی دارای خصوصیات متعددی است که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • جنس: منظور از چوب پرده این نیست که الزاما از جنس چوبی تولید شده باشد. معمولا انواع چوب پرده ساده را از جنس فلزی می سازند.
  • استقامت: جنس چوب پرده به نوعی است که تحمل وزن پرده حتی در سنگین ترین حالت آن را هم دارا بوده و شکسته نخواهد شد.
  • مدل: چوب پرده ساده دارای این حسن است که هر نوع و مدلی از پرده قابلیت نصب را بر روی آن دارد و کاربرد آن گسترده می باشد.
  • رنگ: محدودیتی در انتخاب رنگ چوب پرده وجود نداشته و به غیر از رنگ سفید می توان از مدل های رنگی، طرح استیل یا چوبی هم برای این منظور استفاده کرد.

مزیت‌ های قابل توجه چوب پرده كشويى اتوماتیک

مزیت‌ های قابل توجه چوب پرده كشويى اتوماتیک طراحی انواع چوب پرده هم از قافله دکوراسیون شیک و مدرن امروزی عقب نمانده و خود را با جدیدترین نوآوری ها در صنعت تزئینات، تطبیق داده است. امروزه استفاده از چوب پرده های کشویی اتوماتیک در منازل، هتل ها، سینماها و … رواج زیادی پیدا کرده است که مزیت های بی شمار این نوع چوب پرده به طور کامل دلیل علاقه مصرف کنندگان به آن را توجیه می کند. از مهمترین مزیت های قابل توجه چوب پرده اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی در استفاده فقط با حرکت دادن یک طناب ظریف در کنار چوب پرده
  • امکان استفاده توسط افراد معلول، سالمندان و افراد دارای مشکلات حرکتی
  • افزایش طول عمر پرده به دلیل حرکت دادن اصولی و بدون اعمال فشار
  • افزایش طول عمر چوب پرده
  • امکان کنار زدن پرده به دو طرف و یا فقط به یک طرف
  • برهم نخوردن مدل و پیلی های پرده
  • امکان اتصال به سیستم هوشمند و کنار زدن پرده ها در ساعاتی از روز
  • قابل استفاده بر روی تمام پنجره ها با سایز کوچک و یا بزرگ
  • امکان نصب چوب پرده اتوماتیک بر روی دیوار و یا سقف
  • تضمین کیفیت محصول از سوی شرکت عرضه کننده

فروش چوب پرده كشويى

فروش چوب پرده كشويى فروش چوب پرده کشویی از سوی فروشندگان معتبر در حوزه تامین تجهیزات و لوازم تزئینات داخلی انجام می شود. با خرید مستقیم از این فروشندگان می توان در مورد کیفیت چوب پرده اطمینان کافی داشت، به ویژه آنکه شرکت های معتبر محصول فروخته شده را گارانتی می کنند. چوب پرده های کشویی اغلب از جنس آلومینیوم ساخته می شوند که طول عمر بالایی داشته و دچار زنگ زدگی نمی شوند.

شرکت های معتبر پخش کننده انواع چوب پرده های کشویی، این محصول را در سراسر کشور با قیمتی منصفانه به دست مشتریان رسانده و تامین کننده نیاز تمام فروشگاه های عرضه کننده انواع پرده و ملزومات آن هستند. می توان این محصول را از طریق شیوه های فروش غیرحضوری و به شکل آنلاین مشاهده و خریداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *