تفاوت کارتن ۱۲ عددی با کارتن ۱۶ عددی ریل پرده گریبر


ریل پرده گریبر به دو صورت در بازار موجود است، کارتن ۱۲ عددی و۱۶عددی، شاید برای شما هم سؤال پیش بیاد تفاوت این دو در چیست؟


کارتن ۱۲ عددی با کارتن ۱۶ عددی ریل پرده

ما سعی می کنیم شما را با این موضوع آشنا کنیم تا اگر ابهاماتی دارید بر طرف شود. در نگاه اول، تفاوت این کارتن ها  در تعداد ریلها می باشد که بسته به نیاز مشتری خریداری می شود.

ولی در واقع کارتن ۱۲ تایی به سفارش اروپا می باشد که به سراسر جهان صادر می شود با درج ساخت کشور سازنده تایوان  Made in Taiwan روی ریلها و همراه با تمامی لوازم شامل بست دیواری، سقفی، پیچ و رولپلاک، پایه نخ کش وگیره ها و روهم آور داخل ریل می باشد و از نظر وزن جابجاییش آسان‌تر است اما کارتن ۱۶ تایی به سفارش ایران تولید می شود که ساخت کشور سازنده درج نشده بست دیواری حذف شده است.

چیزی که در هر دو کارتن مورد توجه است بسته بندی بسیار عالی است که در جابجایی مسافتهای طولانی آسیبی به ریلها وارد نشود. اما در نگاه کلی در کیفیت ریل پرده گریبر ۱۲ عددی با ۱۶عددی تفاوت چندانی وجود ندارد از نظر قیمتی تفاوت کمی دارد.

ریل بسیار خوبی می باشد که در این سالها با عملکرد خوبی که داشته توانسته در حوزه ی کاری خود موفق باشد و محصول با کیفیت ارائه بدهد و همه ی همکاران و مصرف کنندگان تایید می کنند.

ساخت ریل پرده کشویی

شرکتهای زیادی اقدام به ساخت ریل پرده کشویی کردند یا موفق به ساخت نشدند یا از نظر عملکرد و آلیاژ نتوانستند با این شرکت رقابت کنند و همچنان توانسته در این حوزه و در میان صنف پرده فروشان طرفداران خود را حفظ کند و کسانی که با این برند معتبر جهانی کار کرده‌اند نمی توانند با محصولات مشابه کار کنند.

از آنجایی که ریل پرده گریبر وارداتی می‌باشد با توجه به شرایط تحریم، قیمت ارز و راههای مختلف واردات قیمت متغیر و روزانه می باشد و وارد کنندگان محترم سعی می کنند که با قیمت مناسب در بازار توزیع شود.

مجموعه ی آرکا یکی از مراکز معتبری است که تلاش می کند ریل گریبر اصل را با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند و رضایت مشتریان را جلب نماید.

آرکا مجموعه ای بی همتا

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *